.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همایش توجیهی صندوق سرمایه گذاری در بانک مسکن مازندران برگزار شد
به منظور انتقال فرمایشات و دستورات راهگشای مدیرعامل محترم بانک و مدیران عالی بانک ، همایش توجیهی در خصوص صندوق آباد و طرح مهرگان با حضور مدیر شعب استان ، معاون مالی و فناوری ، رئیس حوزه حراست ، رؤسای شعب ، دوایر و کارشناسان مدیرت برگزار گردید .

به منظور انتقال فرمایشات و دستورات راهگشای مدیرعامل محترم بانک و مدیران عالی بانک ، همایش توجیهی در خصوص صندوق آباد و طرح مهرگان با حضور مدیر شعب استان ، معاون مالی و فناوری ، رئیس حوزه حراست ، رؤسای شعب ، دوایر و کارشناسان مدیرت برگزار گردید .

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی سرپرستی بانک مسکن مازندران، مصطفی تقوی مدیر شعب استان ، ضمن ارائه آمارهای مقایسه ای و تحلیلی از وضعیت عملکردی شعب و تقدیر از زحمات همکاران خواستار تلاش و برنامه ریزی مطلوب تر و استفاده از همکاران ساعی و پیگیر و به منظور تقویت برنامه های جذب منابع و وصول مطالبات شد و همچنین خاطر نشان کرد: در حوزه جذب منابع و وصول مطالبات با تکیه بر اصل خرد جمعی به دنبال مشارکت فراگیر همه کارکنان هستیم و رؤسای شعب باید با برنامه ریزی و تقسیم کار از توانمندی کارکنان استفاده نموده تا کار شعبه را بصورت هدفمند و منظم در جهت تحقق اهداف ابلاغی پیش ببرند.

تقوی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به طرح جدید بانک در حوزه جذب منابع صندوق آباد و تشریح آن افزود: طرحهای جذب منابع بانک در راستای فعالیت بیشتر و منسجم تر در خصوص افزایش سپرده ها و حفظ آن محقق می گردند و باید با همکاری و همدلی و با توجه به پتانسیل بالای کارکنان و ظرفیت بانک در استان در جهت تحقق این اهداف بکوشیم.

تقوی در ادامه موضوع صدور ضمانتنامه های ریالی را در شعب مورد توجه قرار داده و خاطر نشان کرد: با عنایت به برنامه های کارمزد محور و تعیین هدف برای مدیریت و به عنوان یک شاخص در ارزیابی عملکرد لازم است فرایند صدور ضمانتنامه در شعب با اعمال دقت کامل و اعتبارسنجی مشتریان و نظارت دقیق همراه باشد تا هم بتوان به اهداف تعیین شده است یافت و هم از بروز برخی مشکلات مشکلات جلوگیری بعمل آید.

تقوی همچنان با تأکیدبر در پیش رو بودن مجمع ارزیابی عملکرد شعب و مدیریت خواستار هم افزایی و تعامل شعب و کارکنان شد تا با انجام و مشارکت فراگیر در جهت پیشبرد اهداف بانک موفق عمل نماییم.

شایان ذکر است صندوق سرمایه گذاری آباد و طرح مهرگان با تشکیل پنل با حضور معاون مالی وفناوری، رؤسای دوایر اعتباری و حقوقی و وصول مطالبات، جهت رؤسای شعب توضیح لازم ارائه و به ابهامات آنان پاسخ داده شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.